-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Jouw functie
- Als Customer Service Medewerker ben jij het aanspreekpunt van de klanten en behandel je al hun vragen via mail of telefoon.
- Daarnaast volg je de lopende orders nauwgezet op en zorg je voor een correcte opmaak van de offertes.
- Correct verwerken van leads, offertes en bestellingen is een greep uit jouw takenpakket.
- Een tevreden klant is jouw dagelijks doel.
- Dankzij jou blijven alle gegevens up te date m.b.t. klanten, leveranciers, productgegevens,…
- Tenslotte doe je ook de administratieve ondersteuning van de sales.
Jouw profiel
- Je hebt ervaring als Customer Service of je kan een eerste relevante werkervaring voorleggen.
- Daarnaast staan we ook open voor een gemotiveerde schoolverlater.
- Nederlands, Frans en Engels beheers je vlot daarnaast is kennis van Duits een pluspunt.
- Innovatief, transparant, nauwkeurig & open behoren tot jouw kernwaarden.
- Ten slotte omschrijf je jezelf als een pro actieve doorzetter.
Arbeidsvoorwaarden
-
Een gevarieerde en uitdagende job waarbij we initiatief nemen gestimuleerd wordt.
-
Familiaal team in een open bedrijfscultuur.
-
Een gedreven opleidingsplan om van jou een klantendienst expert in het vak te maken.
-
Uiteraard mag je rekenen op een competitief loon aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, Ekivita, laptop, GSM met abonnement en 12 ADV dagen.
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend