-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Als kwaliteitsmedewerker ben je een sleutelfiguur in de constante optimalisatie van de bedrijfsprocessen en sta je in voor de implementatie van het kwaliteitsbeheerssysteem voor de sites in Gent en Antwerpen.
Daarnaast ondersteun je de veiligheidsdienst in het uitrollen van een preventiebeleid voor de kantoorbedienden en ben je mee verantwoordelijk voor een verscheidenheid aan administratieve en ondersteunende taken binnen de preventiedienst. Hierbij werk je nauw samen met de preventieadviseurs.
Functiebeschrijving:
KWALITEIT
- Managementsysteem:
- Beheren van de documentatie over het kwaliteitssysteem;
- Medewerkers motiveren om procedures op te volgen en verbetermogelijkheden te melden;
- Opvolgen en rapporteren van KPI’s;
- Verbetermogelijkheden aanbrengen rond de werking van het managementsysteem;
- Voorbereiden en verwerken van info naar aanleiding van management reviews en leveranciersbeoordelingen.
- Audits:
- Administratief voorbereiden & organiseren van interne/externe audits en inspecties;
- Acties opvolgen naar aanleiding van interne/externe audits en inspecties;
- Opleiding:
- Organiseren, voorbereiden en participeren als lesgever tijdens opleidingen en toolboxen;
- Controleren of de vereiste kwalificaties worden gerespecteerd en ingevuld.
- Non- conformiteiten:
- Waken over een correcte bepaling, identificatie en behandeling van non-conformiteiten;
- Opvolgen van preventieve en corrigerende maatregelen.
- Onthaal nieuwe medewerkers
- Introductie veiligheid, milieu en kwaliteit geven op basis van een presentatie
VEILIGHEID
- Beheersen van het DRBS voor de kantoorvennootschappen
- Ondersteunende administratieve taken voor de preventiedienst
- Notulen nemen en verslagen maken
- Administratieve verwerking maandverslagen
- Vergaderingen organiseren
- Opleidingen inplannen
- Rondgangen regelen, opvolgen
- Opmerkingen uit verslagen EDPBW verwerken
- Directiebeoordeling voorbereiden door het opmaken van grafieken/ tabellen
- Verslagen verwerken van inspectiebezoeken
Jouw profiel
- Je hebt kennis van de kwaliteitsnormen (ISO 9001, 14001) en de wetgeving;
- Een attest preventieadviseur niveau 3 is een pluspunt, je hebt in elk geval een affiniteit voor veiligheid;
- Je bent een gedreven zelfstarter met uitstekende communicatieve en samenwerkingsvaardigheden;
- Je bent creatief en leergierig, je beschikt over de vaardigheid om een correcte probleemanalyse te maken en zo tot nieuwe oplossingen en werkwijzen te komen en je gelooft in een hands-on aanpak;
- Je bent pragmatisch ingesteld; dit betekent dat je niet zomaar afkeurt of kritiek geeft, maar dat je actief met de betrokkenen op zoek gaat naar oplossingen;
- Je bent een administratieve duizendpoot en je werkt nauwgezet en georganiseerd, je hebt oog voor detail en speelt kort op de bal;
- Je hebt weinig nood aan supervisie en kan een taak afronden mits duidelijke instructies vooraf;
- Je beschikt over een rijbewijs B.
Arbeidsvoorwaarden
- Je komt terecht in een expansieve internationale omgeving met een stevige financiële draagkracht en reputatie;
- Je maakt deel uit van een ambitieus en enthousiast team, waar een boeiende functie met gevarieerde contacten op je wacht;
- Je kan rekenen op een marktconform salarispakket, dat erkenning geeft aan je reeds opgebouwde kennis en ervaring.
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend