Terug naar overzicht
  • Plaats

    Antwerpen

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

  • Superviseren en optimaliseren van de dagelijkse operaties en implementeren van efficiënte werkmethodes

  • Eerste aanspreekpunt voor operationele vragen binnen je team

  • Strategische planning en beleid implementeren om de afdeling verder te ontwikkelen

  • Commerciële bedrijfsvoering en uitwerken van groeistrategieën

  • Initiëren van verbeterprojecten en stimuleren van innovatie binnen de afdeling

  • Coachen en begeleiden van teamleden in hun professionele ontwikkeling

  • Leiderschap tonen door zelf het goede voorbeeld te geven en een positieve werksfeer te creëren

Jouw profiel

  • Minimaal 5 jaar ervaring in de maritieme sector

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels; andere talen zijn een plus

  • Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden

  • Klantgericht, met de capaciteit om duurzame relaties op te bouwen

  • Ervaring met budgettering en financiële rapportages

Arbeidsvoorwaarden

  • Je komt terecht in een expansieve internationale omgeving met een stevige financiële draagkracht en reputatie;
  • Je maakt deel uit van een ambitieus en enthousiast team, waar een boeiende functie met gevarieerde contacten op je wacht;
  • Je kan rekenen op een marktconform salarispakket, dat erkenning geeft aan je reeds opgebouwde kennis en ervaring.

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures