Terug naar overzicht
  • Plaats

    Duffel

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

  • ​Het verwelkomen van bezoekers op kantoor, en de verwerking van de inkomende en uitgaande post. 
  • Administratieve ondersteuning voor de collega's op kantoor.

  • Voorbereiden van documenten bij opleveringen.

  • Aanvragen van offertes van nutsvoorzieningen.

  • Het up to date houden van het CRM systeem.

  • Opvolgen van vergunning via het omgevingsloket.

Jouw profiel

  • Je hebt al een eerste administratieve ervaring achter de rug.

  • Je hebt een interesse in vastgoed en/of ontwikkeling.

  • Je voelt je comfortabel in een ondersteunende, administratieve functie.

  • Je bent op zoek naar een combinatie van het administratieve luik en het commerciële aspect.

  • Je werkt vlot met MS Office 365.

  • Je boekt graag successen in teamverband, en hebt een positieve mindset.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een vast contract van onbepaalde duur

  • Een correct salaris, op basis van je ervaring en/of studies 

  • 40urenweek, 12 adv dagen,

  • Groepsverzekering

  • Ecocheques,

  • Eventuele onkostenvergoeding

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende ? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures