-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
- Het verwelkomen van bezoekers op kantoor, en de verwerking van de inkomende en uitgaande post.
-
Administratieve ondersteuning voor de collega's op kantoor.
-
Voorbereiden van documenten bij opleveringen.
-
Aanvragen van offertes van nutsvoorzieningen.
-
Het up to date houden van het CRM systeem.
-
Opvolgen van vergunning via het omgevingsloket.
Jouw profiel
-
Je hebt al een eerste administratieve ervaring achter de rug.
-
Je hebt een interesse in vastgoed en/of ontwikkeling.
-
Je voelt je comfortabel in een ondersteunende, administratieve functie.
-
Je bent op zoek naar een combinatie van het administratieve luik en het commerciële aspect.
-
Je werkt vlot met MS Office 365.
-
Je boekt graag successen in teamverband, en hebt een positieve mindset.
Arbeidsvoorwaarden
-
Een vast contract van onbepaalde duur
-
Een correct salaris, op basis van je ervaring en/of studies
-
40urenweek, 12 adv dagen,
-
Groepsverzekering
-
Ecocheques,
-
Eventuele onkostenvergoeding
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende ? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend