-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
-
Ontvangst en contact: Je verwelkomt de leveranciers, controleert de ladingen en zorgt voor een nauwkeurige ontvangstregistratie
-
Procesoptimalisatie: Je signaleert verbetermogelijkheden en zorgt voor een efficiënte afhandeling
-
Kwaliteitswaarborging: Dankzij jouw focus op hygiëne, milieu en veiligheid zorg je ervoor dat de standaarden gehandhaafd blijven
-
Orde en netheid: Jij houdt werkplekken georganiseerd en overzichtelijk – een echte ambassadeur van professionaliteit
Jouw profiel
-
Je hebt affiniteit met digitale systemen en kan er vlot mee overweg
-
Problemen? Die pak je direct aan, zonder te wachten op instructies. – jouw initiatief maakt het verschil
-
Werken in de nachsthift zie je als een kans om variatie en ritme in je werk te brengen – dat past perfect bij jouw flexibiliteit
-
Veiligheid is jouw prioriteit. Je zorgt niet alleen voor jezelf, maar houdt ook je collega’s scherp.
Arbeidsvoorwaarden
- Werkzekerheid en een grondige opleiding in een groeiend internationaal bedrijf.
- Veelzijdige functie met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
- Werken in een team van toffe collega's met een sterke teamspirit.
- Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, en kinderopvangvergoeding.
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of bel ons op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend