-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
-
Beheer en optimalisatie van het managementsysteem
- Documenten beheren en toezicht houden op het correcte gebruik van het documentbeheersysteem
- Personeel motiveren voor procedurele naleving en feedback verzamelen
- KPI’s opvolgen en rapporteren
- Food- en feedrisicoanalyses verifiëren en verbeteringen aanbrengen
- Info voorbereiden voor managementreviews en leveranciersbeoordelingen
-
Audits en inspecties
- Organiseren en administratief voorbereiden van interne en externe audits
- Opvolgen van acties en opstellen van rapportages naar aanleiding van audits
-
Opleiding en coaching
- Organiseren, voorbereiden en zelf lesgeven tijdens trainingen en toolboxmeetings
-
Non-conformiteiten en klantklachten
- Beheren en oplossen van non-conformiteiten en klantklachten
- Opvolgen van preventieve en corrigerende maatregelen
- Rapporteren over klantentevredenheid en klachten
-
Projectcoördinatie
- Zelfstandig coördineren van projecten gericht op kwaliteit en procesverbetering
Jouw profiel
- Je hebt ervaring in documentbeheer, zoals het opstellen van templates en flowcharts
- Affiniteit met chemie of petrochemie; ervaring met SEVESO is een pluspunt
- Kennis van kwaliteitsnormen zoals ISO 9001 en 14001
- Je bent zelfstandig, dynamisch en betrouwbaar
- Hands-on ingesteld, leergierig en flexibel
- Je beheerst het Nederlands uitstekend en hebt een goede kennis van het Engels
Arbeidsvoorwaarden
- Competitief loon in functie van ervaring
- 12 betaalde ADV-dagen bij een 38-urige werkweek
- 2 extra paritaire dagen
- Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering (3,5% van het jaarloon)
- Smartphone + laptop
- Opbouw anciënniteitsvakantie
- Arbeidsvoorwaarden conform PC 211 petrochemie
- Werkuren:
- Maandag – donderdag: 8u30 – 17u
- Vrijdag: 8u30 – 15u
- Flexibele starttijd tussen 8u en 9u
- 1 thuiswerkdag per week