-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
- Registreren van incidenten, problemen en service-aanvragen en deze plichtsbewust opvolgen
- Fungeren als draaischijf tussen eindgebruikers en IT-partners bij 2e-lijns incidenten en problemen
- Opvolgen van SLA’s met IT-partners en bespreken tijdens service review meetings
- Up-to-date houden van periodieke rapportages
- Actief deelnemen aan het uitrollen van IT-technische projecten, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
- Verhogen van de eindgebruikerstevredenheid
- Rapporteren aan de IT Manager.
Jouw profiel
- Je beschikt over een bachelor in een technische IT-richting
- Je hebt 3 jaar relevante ervaring in deze functie
- Kennis en ervaring, of sterke interesse, in O365, MS Azure en MS Office
- Praktische instelling en aanpak met een glimlach
- Probleemoplossend vermogen en weten wanneer te escaleren
- Leergierig en analytisch, zonder te verliezen in details
- Communicatief en to-the-point
- Resultaatgericht met oog voor het menselijke aspect
- Vloeiende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in het Nederlands en Engels
Arbeidsvoorwaarden
- Je komt terecht in een expansieve internationale omgeving met een stevige financiële draagkracht en reputatie;
- Je maakt deel uit van een ambitieus en enthousiast team, waar een boeiende functie met gevarieerde contacten op je wacht;
- Je kan rekenen op een marktconform salarispakket, dat erkenning geeft aan je reeds opgebouwde kennis en ervaring.
- Afwisselend telewerk met kantoorwerk.
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend